Företagarträff: Upphandling

Publicerad: 2019-09-30

Välkommen till en företagsmorgon i Klippans kommunhus den 15 oktober kl. 07.30-10.00! Upphandlingschef Anders Vedin går igenom de mest grundläggande reglerna som styr kommunens inköp och vad man behöver veta som företagare för att öka möjligheterna att kunna delta och lämna anbud till kommunerna.

Varför upplevs kommunen så krånglig att göra affärer med?

Kommunens inköpsverksamhet är reglerade av olika lagstiftningar som ställer upp höga krav på formalia, för att säkerställa att allt går rätt till. Upphandlingschef Anders Vedin går igenom de mest grundläggande reglerna som styr kommunens inköp och vad man behöver veta som företagare för att öka möjligheterna att kunna delta och lämna in anbud till kommunerna.

Vi bjuder på kaffe och fralla från kl. 07.30 och föredraget med Upphandlingschefen Anders Vedin börjar kl. 08.00. Morgonen avslutas vid 10-tiden då ni även har haft möjlighet att ställa frågor. Närvarande kommer även Klippans Näringslivschef Anders Lindberg vara samt företagare från Klippan, Åstorp, Bjuv och Perstorp.

Föranmälan krävs via https://business.updatesystem.se/ext-event-details/4464länk till annan webbplats.
Vänligen ange eventuella allergier eller önskemål om specialkost.


Evenemanget är kostnadsfritt, men vid avbokning senare än 24h innan, debiteras en no show avgift à 225 kronor per person.