Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Alla skolor ska bedriva ett systematiskt kvalitets- och utvecklingsarbete för att nå de nationella mål som finns i läroplanen och kursplanerna. Kvalitetsarbete innebär att skolan ständigt arbetar med att förbättra verksamheten, resultaten, kvaliteten och så vidare.
Kvalitetsarbetet redovisas en gång om året i en kvalitetsredovisning.
Kvalitetsredovisning läsåret 2014-2015 (pdf, 909.2 kB)
Kvalitetsredovisning läsåret 2013-2014 (pdf, 412.7 kB)
Lokal Elevhälsoplan läsåret 15/16 (pdf, 338 kB)
En e-tjänst erbjuder dig möjlighet att via kommunens hemsida stegvis fylla i de uppgifter som behövs för en viss typ av tjänst, till exempel en ansökan.
Gå till E-tjänster
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Medborgardialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta