Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Plan mot diskriminering och kränkande behandling
Alla skolor ska upprätta en Plan mot diskriminering och kränkande behandling. I planen ska skolan utifrån Diskrimineringslagen redogöra för hur man arbetar för att motverka diskriminering och främja lika rättigheter och möjligheter samt hur man utifrån Skollagen arbetar för att motverka, förebygga och förhindra att barn och elever utsätts för kränkande behandling.
Förväntansdokument
På Antilopenskolan har vi i ett dokument arbetat fram vilka förväntningar vi i skolan har på elever och föräldrar och även vad du som som elev eller förälder kan förvänta dig av oss.
Förväntansdokument (pdf, 50.8 kB)
En e-tjänst erbjuder dig möjlighet att via kommunens hemsida stegvis fylla i de uppgifter som behövs för en viss typ av tjänst, till exempel en ansökan.
Gå till E-tjänster
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Dialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta