Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Måndag-torsdag
08.00-17.00
Fredag
08.00-15.00
Receptionen i kommunhuset håller lunchstängt klockan 12–13. Vi nås ändå på telefon, chatt, facebook och e-post.
En felanmälan kan gälla till exempel:
Om du undrar över något, eller inte vet hur du ska göra - kontakta kundtjänst.
Vad händer med din felanmälan?
Vi tar emot dina uppgifter som en inkommen handling (se informationen om offentlighetsprincipen)
Att ta tillvara på dina synpunkter är ett led i vårt kvalitetsarbete. Det ger oss en möjlighet att förbättra vår verksamhet.
Tala gärna om vem du är och hur vi kan kontakta dig, om vi skulle behöva fråga dig om något.
De personuppgifter som du anger kommer att behandlas av Klippans kommun och de personuppgiftsansvariga nämnderna för att kunna administrera ärendet och behandlas i övrigt enligt dataskyddsförordningen.
Observera att uppgifter och synpunkter som du lämnar på detta sätt inte ersätter ett formellt överklagande av beslut.
En e-tjänst erbjuder dig möjlighet att via kommunens hemsida stegvis fylla i de uppgifter som behövs för en viss typ av tjänst, till exempel en ansökan.
Gå till E-tjänster
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Dialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta