Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Näringslivsavdelningen: naringsliv@klippan.se
Måndag-torsdag
08.00-17.00
Fredag
08.00-15.00
Receptionen i kommunhuset håller lunchstängt klockan 12–13. Vi nås ändå på telefon, chatt, facebook och e-post.
Vi vill lära känna dig som företagare
Ett antal företagsbesök med representanter från kommunledningen genomförs under året. Syftet med att besöka företagare i vardagen är att bygga relationer samt att öka kunskap och förståelse för företagandets villkor och förutsättningar. Det skapar även möjlighet till att vi får lyssna på dina synpunkter och idéer, samt veta mer om företaget och dess framtida behov. Dessutom vill vi veta vilka förväntningar du som företagare har på Klippans kommun.
Tyck till!
Vi vill gärna veta vad du som företagare tycker om den service som Klippans kommun ger. Sveriges kommuner och regioner genomför vartannat år en mätning av den kommunala servicen till företag och företagare. Mätningen kallas Insikt.
En e-tjänst erbjuder dig möjlighet att via kommunens hemsida stegvis fylla i de uppgifter som behövs för en viss typ av tjänst, till exempel en ansökan.
Gå till E-tjänster
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Dialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta