Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Efter att din ansökan är utredd så fattar socialsekreteraren ett beslut som du antingen får hemskickat eller blir meddelad via ”Mina sidor” i medborgartjänsten. Vid avslagsbeslut får du även information om hur du överklagar beslutet till Förvaltningsrätten i Malmö.
Du har tre veckor på dig, från det att du fick beslutet, att skriftligt överklaga det. Överklagan lämnas in till den socialsekreterare som fattade beslutet. I överklagan ska du uppge vilket beslut du är missnöjd med, varför du är missnöjd och hur du vill att det ska ändras. Överklagan ska vara undertecknad av dig.
Om du har svårt att själv överklaga ditt beslut så kan du kontakta din socialsekreterare för att få hjälp.
På denna sida publiceras anslag för protokoll från kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och de olika nämnderna.
Gå till Digital anslagstavla
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Dialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta