Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan

Se Karta
Alla skolor ska bedriva ett kvalitets- och utvecklingsarbete för att nå de nationella mål som finns i läroplanen och kursplanerna. Kvalitetsarbete innebär att skolan ständigt arbetar med att förbättra verksamheten, resultaten och kvaliteten. Praktiskt innebär kvalitetsarbete att ett antal mål formuleras i början av läsåret för förbättringsarbetet eller för vad man vill åstadkomma. I slutet av läsåret sammanställs resultatet. Efter utvärdering och analys formuleras nya mål och åtgärder för kommande verksamhetsår.
Kvalitetsarbetet redovisas en gång om året i en så kallad kvalitetsredovisning.
Kvalitetsredovisning 2014/2015 (pdf, 33.9 kB)
Kvalitetsredovisning 2013/2014 (pdf, 676.7 kB)
För att kunna läsa PDF-filer behöver du gratisprogrammet Adobe Reader
På denna sida publiceras anslag för protokoll från kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och de olika nämnderna.
Gå till Digital anslagstavla
Din åsikt är viktig för oss. Vi arbetar för att du som är invånare i Klippans kommun ska trivas och vara stolt över din kommun.
Gå till Dialog
Vi satsar på att förbättra servicen till medborgarna och kvaliteten i tjänsterna, och arbetar ständigt med att utveckla vår medborgarservice.
Gå till Kommunkvalité
Genom vår karttjänst kan du på ett enkelt sätt rapportera in och följa en felanmälan på offentlig plats till kommunen.
Gå till Rapportera till kommunen
Kundtjänst: 0435-280 00
E-post: kommun@klippan.se
Besöksadress:
Trädgårdsgatan 12, 264 80 Klippan
Se Karta